Valikkonäyttö
Hoitotarvikkeet
Hoitotarvikkeet
Hoitotarvikkeet - ajankohtaisnosto
Pirha 2.0 PTV Palvelu Widget
Voit saada hoitotarvikkeita maksutta, jos tarvitset niitä pitkäaikaissairautesi hoitoon tai seurantaan vähintään kolmen kuukauden ajan. Hoitotarvikkeiden tarpeen määrittää terveydenhuollon ammattilainen. Hän laatii hoitosuunnitelman ja tekee sinulle lähetteen tai tilauksen maksutta jaettavista hoitotarvikkeista.
Toimi näin
Ensimmäisellä kertaa tarvitsemasi hoitotarvikkeet kirjataan potilastietojärjestelmään sinua hoitavassa yksikössä. Tässä yhteydessä ohjataan ensimmäisen sähköisen tilauksen tekemisessä.
Jatkossa tilaa hoitotarvikkeet itse sähköisellä lomakkeella. Jos et pysty käyttämään lomaketta, tee tilaus puhelimitse.
Tilaa kaikki tarvikkeet hyvissä ajoin, koska tuotteesta riippuen toimitus voi kestää 2–4 viikkoa. Tilaa tarvikkeita 1–6 kuukauden tarvetta vastaava määrä tuotteesta riippuen. Jos hoitotarvike ei vielä ole vakiintuneessa käytössä, tilaa vain 1 kuukauden tarve.
Hoitotarvikkeet toimitetaan valitsemaasi PostNordin noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin. Ulkotiloissa sijaitseviin PostNordin Lähibokseihin tarvikkeita ei toimiteta jäätymisriskin vuoksi. Valitse PostNordin palvelupiste pakettiautomaatin sijasta, jos et pysty hakemaan pakettiasi toisesta pakettiautomaatista valitsemasi pakettiautomaatin ollessa täynnä.
Hoitotarvikkeet voidaan toimittaa suoraan kotiisi erityistapauksissa ammattilaisen arvion mukaan. Lisäksi joidenkin sopimustoimittajien kanssa on mahdollista solmia kotijakelusopimus (esimerkiksi vaipat). Jos olet saanut kotiinjakelusopimuksen, uutta sopimusta ei tarvitse tehdä.
Jos sinulle tulee äkillinen tarve saada hoitotarvikkeita, soita hoitotarvikepalveluun tai ota yhteyttä hoitopaikkaasi.
Hoitotarvikkeet - tietoa PostNordin pakettipalvelusta - nosto
PostNordin noutopisteet
Huomioithan, että Lähibokseihin hoitotarvikkeita ei toimiteta.
2.0 Hiusviivaerotin
Hoitotarvikkeet - hoitotarviketilauslomake - nosto
Sähköinen hoitotarviketilauslomake
Lomake ei ole käytössä Juupajoella eikä Mänttä-Vilppulassa.
Jos asut Kangasalla tai Pälkäneellä, voit tehdä tilauksen hoitotarvikejakeluun myös lomakkeella, joka vaatii vahvan tunnistautumisen: Sähköinen hoitotarviketilauslomake (Kangasala, Pälkäne)
Pirha 2.0 PTV Joustava Asiointikanava Widget
Saat neuvontaa hoitotarvikkeita koskevissa kysymyksissä. Voit tilata hoitotarvikkeita puhelimitse, jos et pysty käyttämään sähköistä lomaketta.
Käytössämme on takaisinsoittopalvelu: pyrimme soittamaan sinulle takaisin vuorokauden kuluessa. Puhelu tulee yksityisestä numerosta.
Puhelinnumerot
033845203
Akaa, Lempäälä, Orivesi, Punkalaidun, Sastamala, Tampere, Urjala, Valkeakoski ja Ylöjärvi
033845501
Hämeenkyrö, Ikaalinen, Kangasala, Kuhmoinen, Nokia, Pirkkala, Pälkäne ja Vesilahti
Tilaa hoitotarvikkeet etukäteen puhelimitse.
Puhelinnumerot
0404577870
Jos sinulla on sairauksia, joiden hoitoa ja seurantaa varten tarvitset hoitotarvikkeita, voit olla oikeutettu maksuttomiin hoitotarvikkeisiin. Arvion tarvitsemistasi hoitotarvikkeista ja niiden määristä tekee lääkäri. Hoitotarvikkeet tulee tilata etukäteen puhelimitse.
Puhelinnumerot
0447865442
Tilaa hoitotarvikkeet etukäteen puhelimitse.
Puhelinnumerot
0444663339
Jos sinulla on sairauksia, joiden hoitoa varten tarvitset hoitotarvikkeita, voit olla oikeutettu maksuttomiin hoitotarvikkeisiin. Arvion tarvitsemistasi hoitotarvikkeista ja niiden määristä tekee lääkäri. Hoitotarvikkeet tulee tilata etukäteen puhelimitse.
Puhelinnumerot
0447865442
Hoitotarvikepalvelun puhelinasiointi ja tilaukset, Ruovesi
Voit olla yhteydessä hoitotarvikepalveluun puhelimitse.
Puhelinnumerot
+385447871273
Hoitotarvikepalvelun puhelinneuvonta ja -tilaukset, Virrat
Voit olla yhteydessä hoitotarvikepalveluun puhelimitset.
Puhelinnumerot
0447153289
Tuloksia ei löytynyt.
Tuloksia ei löytynyt.
2.0 Hiusviivaerotin
Pirha 2.0 PTV Palvelu Widget
Kenelle palvelu on tarkoitettu?
Hoitotarvikkeiden saannista päättää lääkäri tai terveydenhuollon ammattihenkilö. Edellytyksenä on pääsääntöisesti se, että sairaus on pitkäkestoinen eli kestää yli kolme kuukautta.
Hoitotarvikkeita jaetaan maksutta vain kotona asuville tai kotihoitoon rinnastettavan palveluasumisen piirissä oleville henkilöille.
2.0 Hiusviivaerotin
Hoitotarvikepalvelun tietoturvanosto - nosto
Westlogin Tena-tuotteiden tietoturvaloukkaus
Westlogin TENA-tuotteiden tietosuojaloukkaus koskee Pirkanmaalla noin 16 000 asiakasta (uutinen 5.10.2923)
2.0 Hiusviivaerotin
Hoitotarvikkeet - lisätietoa hoitotarvikkeista - haitari
Lisätietoa maksutta jaettavista hoitotarvikkeista
Jos teet tilauksen toiselle henkilölle, ilmoita tilausta tehdessäsi henkilön nimi, jolle teet tilauksen, hänen syntymäaikansa ja yhteystietonsa, tuotteen nimi, toimittaja ja REF-numero, jotka löytyvät tuotteesta ja tilattava määrä.
Valitse tarvikkeiden noutopaikaksi sopiva PostNordin palvelupiste tai automaatti.
Hoitotarvikkeet toimitetaan valitsemaasi PostNordin palvelupisteeseen tai pakettiautomaattiin. Ulkotiloissa sijaitseviin PostNordin Lähibokseihin ei tarvikkeita toimiteta niiden jäätymisriskin vuoksi.
Valitse PostNordin palvelupiste pakettiautomaatin sijasta, jos et pysty hakemaan pakettiasi toisesta pakettiautomaatista valitsemasi pakettiautomaatin ollessa täynnä. PostNordin palvelupisteissä on asiakaspalvelija, jolta paketti vastaanotetaan ja niihin toimitetaan myös sellaiset paketit, jotka eivät mahdu automaatteihin.
Katso lisätiedot PostNordin noutopisteistä: PostNordin noutopisteet (Huomioithan, että Lähibokseihin ei toimiteta hoitotarvikkeita.)
Kun pakettisi on noudettavissa, saat saapumisilmoituksen tekstiviestillä, sähköpostilla tai PostNordin mobiilisovellukseen. Paketti on noudettavissa seitsemän vuorokauden ajan.
Jos et pääse itse noutamaan pakettiasi, voit välittää saapumisilmoituksen toiselle henkilölle tai toinen henkilö voi noutaa pakettisi ilmoittamalla palvelupisteellä nimesi, paketin seurantanumeron ja hyllypaikan. Voit myös tehdä allekirjoitetun valtakirjan paketin noutajalle. Pakettia noutavalla tulee olla oma henkilöllisyystodistus mukanaan.
Jos tilaustasi ei ole toimitettu 2–4 viikon sisällä tai sinulla on muuta tuotteisiin liittyvää kysyttävää, ole yhteydessä hoitotarvikepalveluun.
Jos paketin sisällä oleva lähetyslista ei täsmää saapuneisiin tuotteisiin tai määrään ole yhteydessä Tuomen asiakaspalveluun, asiakaspalvelu@tuomi.fi tai 03 567 8100.
Tuomi Logistiikka: Reklamaatiot ja tuotepalautukset
Pirkanmaan alueella maksutta jaettavat hoitotarvikkeet jaetaan samanlaisten ohjeiden ja kriteerien mukaan.
Löydät tuotteiden tiedot hoitotarvikeselvityksestä tai -suunnitelmasta Omakannasta. Jos olet tilannut tarvikkeita aiemmin, tiedot näkyvät myös tuotepakkauksissa. Tuotepakkauksessa REF-numero on usein viivakoodin lähellä.