Readspeaker

Valikkonäyttö

Digiklinikka

Digiklinikka

Digiklinikka - sisältöä tulossa

Digiklinikka avautuu toukokuun 2024 alussa.

Digiklinikka on terveyspalvelujen etäasiointikanava, jota voi käyttää sovelluksella tai verkkosivustolla. Toukokuun alusta lähtien digiklinikalla hoitajat ja lääkärit ovat tavoitettavissa joka päivä kello 8 - 22.

Alkuvaiheessa digiklinikan palveluihin kuuluvat hoidon tarpeen arvio sekä lääkärin ja hoitajan etävastaanotot. Lisäksi hoidon jatkuvuudesta hyötyville asiakkaille tulee digiklinikan kautta mahdollisuus ottaa yhteyttä tutulle terveydenhuollon ammattilaiselle omalle sosiaali- ja terveysasemalle.

Digiklinikalla on tavoitteena käsitellä 300 000 yhteydenottoa vuodessa ja ratkaista jopa 80 prosenttia sinne ohjautuneista asioista ilman ohjausta kivijalkapalveluihin.

Kivijalka- ja puhelinpalveluja täydentävä asiointikanava

Digiklinikka on helppokäyttöinen, kivijalkapalveluita täydentävä asiointikanava. Digiklinikan myötä kukaan ei jää julkisten peruspalveluiden ulkopuolelle, vaikka ei haluaisi tai osaisi hyödyntää digitaalisia palveluita. Voit jatkossakin hakeutua hoitoon esimerkiksi soittamalla puhelimitse tai asioimalla terveysasemalla.

Digiklinikkapalvelu tuotetaan yhteistyössä Mehiläisen kanssa.

Digiklinikka auttaa monenlaisissa asioissa

Esimerkiksi näissä asioissa voit asioida digiklinikalla toukokuun alusta lähtien:

  • Hengitystieinfektiot​
  • Silmätulehdus​
  • Akne​
  • Naistenvaivat ja ehkäisy​
  • Kiireellinen reseptin uusinta​
  • Uniongelmat, jaksaminen, mieliala​
  • Kurkkukipu/angiina​
  • Migreeni/päänsärky​
  • Virtsatietulehdus (naiset)​
  • Erektiohäiriö ja seksuaaliterveys​
  • Lievät tapaturmat/haavat​
  • Punkinpuremat/borrelioosi​
  • Vatsatauti​
  • Ihottumat ja luomet​
  • Kynsivallin tulehdus, kynsiongelmat​
  • Allergiat​
  • Lihas ja nivelvaivat​
  • ”Neuvonta”, matkailuterveys, jne.​

2.0 Hiusviivaerotin


Digiklinikka - tämän sivun löydät myös

Tämän sivun löydät myös osoitteella pirha.fi/digiklinikka