Sähköinen asiointi
Murupolku
Sähköinen asiointi
Pirkanmaan hyvinvointialueen sähköinen asiointi
Sähköinen asiointi on tarkoitettu kiireetöntä asiointia varten. Asiointikunnasta riippuen voit tehdä ajanvarauksia tai täyttää yhteydenotto- ja esitietolomakkeita. Palvelua yhdenmukaistetaan.
Asiointi edellyttää vahvaa tunnistautumista pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Ensimmäisellä asiointikerralla tulee hyväksyä palvelun käyttöehdot ja tarkistaa omat tiedot. Osassa palveluista on mahdollista asioida läheisesi puolesta.
Kirjaudu sähköiseen asiointiin
Etsitkö näitä palveluita
Arvioi yksittäistä oiretta, terveysongelmaa tai millaista tukea tarvitset.
Tarkastele omia terveystietojasi, kuten kirjauksia, reseptejä ja laboratoriotuloksia. Voit myös uusia reseptejäsi.
Saat tukea erilaisiin elämäntilanteisiin. Voit asioida sähköisesti OmaKelassa tai hyödyntää laskureita.
Saat maksutonta tietoa ja apua tavallisimpiin mielenterveyden oireisiin ja pulmiin.
Nopeuttaa hoitoon pääsyäsi ja vahvistaa hoidon vaikuttavuutta.
Tutustu eri teemojen ympärille rakennettuihin virtuaalitaloihin, joista saat paljon tietoa ja tukea. Palvelusta löydät myös itsehoito-ohjelmia.
Asioi sähköisesti Tampereen yliopistollisen sairaalan OmaTays-palvelussa.
Tee tietopyyntö, jätä hakemus tai täytä muu hallinnollinen lomake.
Pyydä apua lapsiperheelle
Jos sinulla herää huoli oman perheesi tai toisen lapsiperheen hyvinvoinnista, voit ottaa yhteyttä Pirkanmaan hyvinvointialueen työntekijöihin tällä lomakkeella. Tämä yhteydenottokanava on tarkoitettu lapsiperheitä koskeville asioille.
Ilmoita huoli aikuisesta
Jos koet huolta omasta tai toisen aikuisen tilanteesta tai pärjäämisestä, voit ottaa yhteyttä Pirkanmaan hyvinvointialueen työntekijöihin tällä lomakkeella. Voit käyttää tätä yhteydenottokanavaa, kun haluat ilmoittaa huolesi koskien täysi-ikäistä henkilöä tai ikäihmistä.