Muutos on visuaalinen, ja vaikuttaa myös OmaPirhaan tehtyjen aikojen tarkasteluun. Ikaalisten ja Hämeenkyrön asukkaat eivät voi tarkastella aiemmin tehtyjä varauksia, jotka on tehty ajalle 17.9.–19.10. Tämän ajanjakson jälkeen tehdyt ajanvaraukset näkyvät normaalisti.
Muutokset liittyvät hyvinvointialueen potilastietojärjestelmien yhtenäistämiseen
OmaPirhan terveyspalvelujen digitaalisiin ajanvarauksiin liittyvä käyttökatko alkoi 11.9. Katko ei koske hammashoidon, sosiaalipalvelujen eikä rokotusten digitaalista ajanvarausta. Pirkanmaan hyvinvointialueen influenssa- ja koronarokotusten ajanvaraus alkoi 16.9.
Voit olla käyttökatkon aikana yhteydessä terveyspalveluihin normaalisti digiklinikan kautta tai omalle sosiaali- ja terveysasemallesi puhelimitse. Tarvittaessa voit myös asioida sosiaali- ja terveysaseman tai lähiaseman palvelupisteellä.
Aikaisempi uutinen
OmaPirhan terveyspalvelujen ajanvaraus uudistuu – käyttökatko 11.9. alkaen