Palaute

Haluamme toimia niin, että kokemuksesi palveluistamme on hyvä ja pääset osallistumaan toimintamme kehittämiseen. Kun annat palautetta, saamme tärkeää tietoa siitä, miten onnistumme ja missä asioissa meillä on parantamisen varaa.

Anna palautetta

Digitaalisten palveluiden ongelmatilanteissa täytä Pirhan vikailmoitus (surveypal.com)

Voit antaa palautetta eri tavoin

  • Kerro palaute työntekijöille siinä yksikössä, jossa sinä tai läheisesi olette asioineet.
  • Täytä palautelomake palvelupaikoissamme.
  • Vastaa asiakaspalautekyselyihin.

Pirkanmaan hyvinvointialueella on käytössä tekstiviestillä lähetettävä palautekysely. Kyselyyn vastataan painamalla tekstiviestissä olevaa linkkiä. Kyselyyn voi vastata vain älypuhelimella. Vastaaminen on vapaaehtoista ja kysely lähetetään vain 18 vuotta täyttäneille asiakkaillemme, jotka ovat antaneet luvan digitaaliseen asiointiin.

Joistakin palveluista palautetta saatettaan pyytää myös QR-koodilla tai paperisilla lomakkeilla.

Kaikki palautteet käsitellään luottamuksellisesti.

Lue, kuinka käsittelemme henkilötietoja palautteen keruussa ja käsittelyssä: Asiakaspalautteita koskeva rekisteri


Muistutukset ja kantelu

Katso, kuinka voit toimia, jos olet tyytymätön saamaasi kohteluun tai palvelun laatuun eikä asiasi ole edennyt palautteen kautta:



Tämän sivun löydät myös osoitteella pirha.fi/palaute

Kuinka onnistuimme vuonna 2024?

Liity mukaan Asukaspooliin!

Asukaspooli kutsuu sinut jakamaan ajatuksiasi ja kokemuksiasi hyvinvointialueen palvelujen kehittämiseksi. Yhdessä voimme tehdä Pirkanmaasta entistä paremman paikan elää ja viihtyä.

Päivitetty 12.6.2025