Palaute
Haluamme toimia niin, että kokemuksesi palveluistamme on hyvä ja pääset osallistumaan toimintamme kehittämiseen. Kun annat meille palautetta, saamme tärkeää tietoa siitä, miten onnistumme ja missä asioissa meillä on parantamisen varaa.
Anna meille palautetta
Digitaalisten palveluiden ongelmatilanteissa täytä Pirhan vikailmoitus (surveypal.com)
Voit antaa palautetta muullakin tavalla
- Kerro palaute työntekijöille siinä yksikössä, jossa sinä tai läheisesi olette asioineet.
- Täytä palautelomake palvelupaikoissamme.
- Vastaa asiakaspalautekyselyihin
Pirkanmaan hyvinvointialueella on käytössä tekstiviestillä lähetettävä palautekysely. Kyselyyn vastataan painamalla tekstiviestissä olevaa linkkiä. Kyselyyn voi vastata vain älypuhelimella. Vastaaminen on vapaaehtoista ja kysely lähetetään vain 18 vuotta täyttäneille asiakkaillemme, jotka ovat antaneet luvan sähköiseen asiointiin.
Joistakin palveluista palautetta saatettaan pyytää myös QR-koodilla tai paperisilla lomakkeilla.
Kaikki palautteet käsitellään luottamuksellisesti.
Lue lisää henkilötietojen käsittelystä asiakaspalautteen keruussa ja käsittelyssä: Asiakaspalautteita koskeva rekisteri
Muistutus
Jos olet tyytymätön saamaasi kohteluun tai palvelun laatuun, voit tehdä asiastasi myös kirjallisen muistutuksen, joka osoitetaan palvelua tarjoavan yksikön johtajalle. Muistutuksen tekemisessä auttaa tarvittaessa potilasasiavastaava tai sosiaaliasiavastaava.
Pirkanmaan hyvinvointialueen muistutuslomakkeet täyttö- ja palautusohjeineen:
Kuinka onnistuimme vuonna 2024?
Liity mukaan Asukaspooliin!
Päivitetty 7.5.2025